2015-2016թթ. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ԱՄՓՈՓՈՒՄ
Նախակրթարանում ուսունմական տարին սկսում ենք ուսումնական օրացույցով նախատեսված նախագծերով և ստուգատեսներով:
Ստորև ներկաայցնում ենք այս ուսումնական տարում իրականացված նախագծերն ու դրանց արդյունքները՝ աշխատանքները:
Աշխատանքները ներկայացվում են ֆիլմերի, պատումների և նկարաշարերի տեսքով:
ՍԵՊՏԵՄԲԵՐ ԱՄԻՍ
ԳՈՒՆԱՇԱԲԱԹ
ԵՍ ԿԱՐՈՂԱՆՈՒ ԵՄ — Սաների նախնական կարողությունների և հմտությունների դիտարկում
ԻՍՊԱՆԱԿԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻՔ ԿԱՍՏԱՆԵՏ
ԿՈՄԻՏԱՍՅԱՆ ՕՐԵՐ
Երեխան պետք է լսի, երգի բարձրաճաշակ, դասական երաժշտություն: Նա պետք է լսի և՛ Կոմիտաս, և՛ Բախ, և՛ Մոցարտ ,և՛ Չայկովսկի: Հարկավոր է, որ նրա լսողությունը ընտելանա իսկական, լավ երաժշտությանը, դաստիարակվի դասական օրինակներով, ընդունի իր ամենօրյա հակաբացիլը, ինչպես Ա. Շահնազարյանի «Անտիվիրուս Կոմիտաս» նախագիծն է ենթադրում:
Եվ այստեղ դաստիարակի դերը և անելիքը ավելին է, քան թվում է:
Մանկապարտեզում հատկապես ոչ մի զիջում չի կարելի կատարել: Երեխան բաց աչքերով նայում է հրաշք աշխարհին, և թե ինչ կլսի ու կտեսնի, կախված է մեզանից: Երեխայի բաց հոգու աչքերի մեջ ամենազորեղը առաջին տպավորությունն է, և դա հետագայում սնում է նրա սիրտն ու հոգին, թևավորում նրա երևակայությունը, ուրեմն նախ և առաջ նրան պետք է մատուցել ամենալավը և փորձվածը` ամենալավ երգերն ու պարերը, ամենալավ խաղերն ու գույները, այսինքն` նյութի թե՛ ընտրության և թե՛ մատուցման ձևը պիտի լինի հնարավորին չափ միակը, լավագույնը: ԿՈՄԻՏԱՍ
Կոմիտասյան օրերը նախակրթարանում իրականացրել ենք երգերի, խաղ-ճվիկների միջոցով:
ՀՈԿՏԵՄԲԵՐ ԱՄԻՍ
ԽՆԿՈՅԱՆԱԿԱՆ ՕՐԵՐ
ԹԹՈՒԴՐԻՔ
Ամեն տարի Սեբաստացու օրերի կարևոր արարողությունն է թթուդրիկը: Միշտ ինչ-որ հետաքրքիր նոր բան լինում է, բայց ծեսը ունի կարևոր գործեր, որոնք միշտ կրկնվում է, հենց ծեսը դա է: Տանը ծնողների հետ քննարկում են՝ ինչպես են թթուն դնում, ինչ են դնում թթվի մեջ, ինչու են հիմա թթու դնում…
Առևտուրը միասին ենք կատարում, նախապատրաստվում ենք… Թթվի պարագաները շատ հետաքրքիր կերպարներ են դառնում, այդ կերպարներն էլ՝ թատրոն-խաղ:
Հանելուկներ ենք սովորում թթվի պարագաների մասին:
Թթուդրիկը դառնում է ընտանեկան մեծ ծես: Ամեն անգամ լինում է խումբ, որը այլընտրանքային որևէ բան է անում՝ թթուն այլ կերպ է դնում, կամ անսպասելի հետաքրքիր թթու է դնում:
Սաները մասնակցում են ծեսին՝ կտրատում են մթերքը, հարմար տեղավորում ամանի մեջ… Ամենահետաքրքիրը մեր ստեղծած կերպար-բանջարեղենով թթուներն են լինում:
ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ՖԼԵՇՄՈԲ
ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ՖԼԵՇՄՈԲ ԵՐԿՐԱՉԱՓԱԿԱՆ ՊԱՏԿԵՐՆԵՐՈՎ
«Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն» ստուգատես /ռադիոթողարկում/
ՔԱՆԻ՞ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ ԿԱ ԻՄ ԸՆՏԱՆԻՔՈՒՄ
ՓՈՔՐԻԿ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻՆԵՐԻ ԲԼԲԼՈՑՆԵՐԸ
ԱՇՈՒՆ
ԴԵԿՏԵՄԲԵՐ — ՁՄԵՌԱՅԻՆ ՊԱՐՏԵԶ
ՋԱ՜՜Ն ՄԵՐ ՆԱՄԱԿՆԵՐԸ ԹՌԱՆ ԴԵՊԻ ԼԱՊԼԱՆԴԻԱ
ՀՈՒՆՎԱՐ ԱՄԻՍ
ՓԵՏՐՎԱՐ ԱՄԻՍ
ԲՆԱԳԻՏԱ-ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԱՄԵՆԱՄՅԱ ԵՐՐՈՐԴ ՍՏՈՒԳԱՏԵՍ 2016
Վաղ և նախադպրոցական տարիքի երեխաների մարմնամարզությունը նպաստում է նրանց ֆիզիկական, հոգեկան և մտավոր զարգացմանը և ընդգրկվում է երեխայի օրվա ռեժիմում: Առողջությունն ամրապնդելուն զուգահեռ այս պարապմունքները զարգացնում են նաև երեխաների հիմնական շարժումները. պարապմունքների շնորհիվ սովորում են քայլել, մագլցել, վազել, ցատկել, ձեռք են բերում շարժական մկանների լավագույն համաձայնեցում և գեղեցիկ կեցվածք, ինչպես նաև համարձակություն, վճռականություն, ընկերասիրության զգացում, խմբում գործելու հմտություն: Մարմանամարզությունը զարգացնում է սաների՝ մարմնի շարժումները ուղղորդելու, հսկելու, տարածքում կողմնորոշվելու կարողությունների զարգացմանը: Մարմնամարզությունը զարգացնում է նաև սաների մտածողությունը, ցանկացած իրավիճակում արդյունավետ, հարմար, կարճ լուծումներ գտնելու կարողության զարգացմանը:
ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՎՈՒՄ ԵՆՔ ՄԱՐՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ՍՏՈՒԳԱՏԵՍԻՆ
ԹՈՒՄԱՆՅԱՆԱԿԱՆ ՍՏՈՒԳԱՏԵՍ
ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԹՈՒՄԱՆՅԱՆ <<ԿՌՈՒՆԿՆԵՐ>
ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԹՈՒՄԱՆՅԱՆ՝ ՔՆԻՑ ԱՌԱՋ
Հեքիաթ սիրում են բոլորը` մեծից փոքր:
Նույն հեքիաթը երեխան սիրում է լսել բազմակի անգամ` վերապրելով հեքիաթի իրադարձությունների ընթացքը: Երբ խմբասենյակում սկսում ենք հեքիաթ պատմել, մասնակցում են բոլորը: Միասին լսելով, իրենց վերաբերմունքն արտահայտելով, երեխաները սովորում են նաև միասին ընդհանուր բանի մասին խոսել, նույն բանի մասին մտածել, շփվել իրար հետ՝ խոսելով նույն թեմայի շուրջ:
Նոր հունի մեջ դրած ծանոթ հեքիաթը ստիպում է երեխային այն նորովի վերապրելու, որն էլ օգնում է նրան ավելի ազատ և յուրօրինակ ստեղծագործելու ` չվախենալով հեքիաթի հերոսներից և իր իսկ կողմից հորինած հեքիաթը ավարտին հասցնելուց:
2-3 տարեկանների խմբում երեխաներին հետաքրքրում են այն հեքիաթները, որոնց գլխավոր հերոսները կենդանիներն են կամ իրենց միջավայրում հանդիպող անշունչ առարկաները : Ամեն անգամ, երբ ուշադրության այդպիսի բևեռացում է տեղի ունենում, երեխան ամբողջովին փոխվում է, դառնում ավելի հանգիստ, ավելի ընկալող, երեխայի մեջ բացահայտվում է հոգեկան կյանքի բարձրագույն, իսկական գիտակցականության փուլը , ճանաչում է ինքն իրեն, ձգտումն է ներքին ազատության զարգացմանը: Զարգացմանը ազատություն ընձեռելը հնարավոր չէր լինի, եթե իր բնույթով երեխան ի վիճակի չլիներ ինքնուրույն զարգացման, եթե երեխայի մեջ սեփական էներգիան դրսևորելու, թաքնված ուժերը բացահայտելու, համահունչ զարգացման համար անհրաժեշտ միջոցներ ձեռք բերելու ձգտումը չլիներ:
ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԹՈՒՄԱՆՅԱՆ․ ՀԵՔԻԱԹՆԵՐԻ ՇԻԼԱՇՓՈԹ
Փետրվար ամսից նախակրթարանում, հատուկ մասնագետ Սուսաննա Դավթյանի հետ իրականացնում ենք նոր նախագիծ. Լեզվաշտկողական վարժություններ,մարզում ենք գլխուղեղը, աչքերը, լեզուն…
ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԱՑՈՒՄ, ԳԼԽՈՒՂԵՂԻ, ԼԵԶՎԻ և ԱՉՔԵՐԻ ՎԱՐԺԱՆՔ
Նախագիծն ընթացքի մեջ է.
ԳՈՀԱՐ և ՄԵԼԻՆԵ
ԽՈՍՔԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄԸ ՆԱԽԱԿՐԹԱՐԱՆՈՒՄ
ԽՈՍՔԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄԸ ՆԱԽԱԿՐԹԱՐԱՆՈՒՄ
ՄԱՐՄՆԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆԸ ՆԱԽԱԿՐԹԱՐԱՆՈՒՄ
ՄԱՐՄՆԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆԸ ՆԱԽԱԿՐԹԱՐԱՆՈՒՄ
ԲՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ՆԱԽԱԿՐԹԱՐԱՆՈՒՄ